یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

 

سازمان جهانی فراماسونری در کنار فعالیتهای سیاسی و اقتصادی، خوشگذرانی های مخصوص به خود نیز دارد. هر ساله در ناحیه جنگلی بوهم ایالت کالیفرنیا برجسته ترین افراد سیاسی و اقتصادی آمریکا طی تفریحات و عیاشی های سه هفته ای در کنار اجرای آیین های شیطان پرستی و قربانی کردن انسان به بحث های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی نیز می پردازند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 6 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

جغد در فراماسونری یک موجود مقدس و مورد پرستش گروهای فراماسونری تا جایی که حتی در جلوی پای بتهای بزرگی به شکل جغد در مراسمهاشون کودک قربانی می کنن ( این فقط یه ادعا نیست در پستهای بعد با ارائه سند و ویدیو  بیشتر به اون می پردازیم). نماد گرایی بخشی از سنت فراماسون هاست . جالبه به نظر عده ای اینها فقط اراجیفن و این اعداد و نمادها هیچ موضوع خاصی رو دنبال نمی کنه . من به نظر این دوستان احترام میزارم و فقط از اونا یک سوال می پرسم .

چرا ساختمانهای اصلی واشنگتن به شکل جغد ساخته شده؟

منبع: ماسون تيوب

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 سطح شطرنجی سیاه وسفید ٬ از زمان مصر باستان در معابد مورد استفاده قرار می گرفته و بیش از آنکه جنبه ی تزئینی داشته باشد٬ دارای مفهومی رمزآلود است.امروزه٬  این نوع کفپوش یکی از نمادهای مهم فراماسونری و مکانی برای اجرای مراسم فرقه ای در کلیه ی لژهای ماسونی به شمار می رود.تشریفات ویژه ی ورود به این سازمان می بایست بر روی این سطو ح٬  که کنایه از آمیختگی زندگی انسان با خیر و شر است ٬ انجام گیرد.

 

سطح شطرنجی

 

 سنگفرش شطرنجی نمادی قدیمیست که با اجرای مراسم های اولیه در سده ی گذشته ارتباط دارد.این نماد اغلب با یک ستاره دنباله دار و حاشیه ی کنگره دار همرا ه می شود. به سادگی می توان مفهوم کاشی های همرنگ سیاه و سفید را به نمادی از خیر وشر در زندگی انسان تعبیر نمود.”

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 25 / 5 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 هر وقت شما درباره کودکآزاری و شیطانپرستی تحقیق کنید، می‌یابید که فراماسونری و/یا دیگر جوامع مخفی بالاخره رو میشوند. هر دفعه! این شامل محفل شیطانپرستی و کودکآزاری اسکاتلندی که در قلب دولتهای اسکاتلند و بریتانیا جای دارد نیز میشود. اگر میخواهید لانه شیطانپرستان و کودکآزاران را ببینید، دورتر از محفل حاکم بریتانیا و پارلمان را نگردید.



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 « ما مشغول بازی بودیم که یکدفعه بیلیس و دو یهودی دیگر به سوی ما دویدند. ما از وسیله بازی پایین پریدیم و سعی به فرار کردیم. آندری و برادر من (ژنیا)[4] به دست بیلیس و دیگر یهودیها افتادند. اما برادرم خودش را آزاد کرد. یهودیها سپس آندری را با خود بردند. خواهر کوچکم (والنتینا)[5] نیز این را دید.»



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 این است ذات آن آئین‌های رازآلود. مستانه قربانی کردن کودکان بیگناه در میان سر و صداي 

موسیقی تا صدایشان شنیده نشود و پس از آن مشغول شدن به اورجی‌ها و کثافتکاریهای دسته جمعی به افتخار لوسیفر. این است آن چیزی که خیلی‌ها ناآگاهانه و قلیلی آگاهانه نام "عرفان" را بر آن می‌دهند. این است همان مذهب الباطل.



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

این مقاله گذری است بر مسئله‌ای به نام قربانی انسان. مسئله‌ای که صحبت هر روز نیست. مسئله‌ای که بسیاری نه قادر به تصور آنند، نه قادر به درک آن و نه قادر به قبول وجود و ابعاد آن. اما متاسفانه این یک واقعیت است. واقعیتی تاریخی که تا به امروز ادامه دارد. واقعیتی که به نظر می‌رسد نه تنها از شدت آن کاسته نشده، بلکه سیر صعودی عظیمی به خود گرفته و در دنیای مدرن در مقیاس‏هایی بسیار بزرگتر انجام می‌شود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

  در قسمت دوم مقاله که پایان این مقاله است ادامه سوال عجیبی است که یک پیرمرد از الکس جونز(Alex Jones) میپرسد که آیا در سال ۱۹۱۳ در این کلوب بوده است یا خیر...؟



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 تا چند ماه پیش فکر می کردیم که “بوهمیان گراو” جایگاه سیاستمداران بزرگ واشینگتن است و به مدارکی که خلاف آن را ثابت می کرد اهمیتی ندادیم … اما مقاله جدیدی از “اوبراین ” و “فیلیپس” تحت عنوان ” دگرگونی آمریکا ” دید ما را نسبت به این گروه و فعالیتهایش عوض کرده است ، بنا به گزارشهای موثق به غیر از مشروبخواری  و استفاده از مواد مخدر با گرایشهای هم جنس بازانه فعالیتهایی همچون آدم ربایی- تجاوز – بچه بازی و قربانی های خونین هم در “بوهماین گراو” صورت می گیرد که البته بازپرسی های پلیس در سال ۱۹۴۷ متوقف گشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 همه شما الکس جونز(Alex Jones) رو با مستند زیبا و جهانی جدیدش  ” فریب اوباما  ” (Obama Deception) میشناسید (که دوبله شده و از رسانه ملی پخش شد). 

الکس در سال 2000 اقدام به فیلم برداری از یکی از مخفی ترین مکان های آمریکا نمود. باید توجه داشت که این مستند ساز شجاع ، این فیلم رو به همراه دوستش مایکل(Mike Hanson) از محل برگزاری مناسک گروه شیطان پرستی بوهیمیان کلاب در تابستان سال 2000 با دوربین مخفی فیلم برداری کرده است، این مراسم هر ساله در  محل جنگهای رد وود، در شمال کالیفرنیا ، برگذار میشه و اکثر مسئولین آمریکایی و برخی کشور های دیگه (سران صهیونیسم بین الملل و نظم نوین سکولار) در این گروه صهیونیستی و فراماسونی عضویت دارند و در مناسک قربانی کردن انسان برای بت ملوخ ( moloch ) یا جغد ، شرکت می کنند.

دوستان عزیز دقت کنید که الکس این فیلم رو در 27 سالگی وقتی که یه خبرنگار جوان بود ، با ورود مخفیانه به محل برگذاری مناسک،  که به شدت محافظت می شد ، فیلمبرداری کرد و فیلم مستندش رو ساخت ، اگه در اثنای کار شناسایی می شد ممکن بود هیچوقت اثری از الکس و دوستش پیدا نشه! اما با رسانه ای شدن فیلمش در برخی شبکه ها و اینترنت و مشهور شدن الکس، و حمایت جهانی مردم از او ، دشمنان بشریت نتونستند اقدام علنی علیه او انجام بدهند.

ابتدا اين دو مقاله را با دقت مطالعه كنيد و سپس فيلم گرفته شده را با دقت ببينيد.

 




تاریخ: 1 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 12297
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1